Ny funksjonalitet og endringer

Her vil du finne en oversikt over ny funksjonalitet og endringer for Min kommune.

Oppdatering mai 2024

  • Mulighet for kommunen å legge ut driftsmeldinger / informasjonsbokser på Min kommune. Da kan for eksempel kommunen legge ut informasjon som vises på faktura siden og dette vil kun vises for innbygger som har innhold fra kommunen på denne siden. Kommunen bestemmer selv alvorlighetsgrad (røde bokser for avvik, gul for medium alvorlighet, blå for informasjon) og tidsperiode meldingen skal vises. Tjenesteadministrator administrerer driftsmeldinger på administratorsidene våre (Fiks-forvaltning).
  • Gå inn på Fiks forvaltning og velg “Konfigurasjon” – “Min kommune” – “Innsyn” – “Driftsmeldinger”

  • Her kan du opprette driftsmelding. Du kan velge på hvilken side meldingen vises, med hvilken alvorlighetsgrad og legge inn lenke til ekstern nettside.

Gjennomførte endringer i funksjonalitet

  • 2023 og 2024 Q1 ble brukt til fakturaer og saker